Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama kabil terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle bütün dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan sosyal ağlara ve dizbedenü bilgisayarlar, tabletler, akıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca devinim ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı sürdürmek midein en geniş kullanılan dijital pazarlama kanallarının teferruatlı meşruhatını süflida bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en çıkma ve en kazançlı bilindik dijital pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli alıcı yolculuğu dokunma noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak midein sınıflandırır ve en sonunda onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni düzenırsınız. Elektronik posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkında haberler, kişiye özel teklifler, alıcı esasarı hikayeleri, örnek vaka incelemelerine ilişkilar ve uygulayım özetler ya da iş özetleri karşı bili mideerebilir. E-postalarınızın elden silinmek alegori açılmasını ve okunmasını tedarik etmek midein şayan göndermek kritik ögönen taşır. Kişiye özel mideerik ve ilişki çekici teklifler katılımı artırmak konusunda çok sorune yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem sanat hem de bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız cazip ve ilişki çekici olmalıdır. Bununla yan yana çok skorda e-posta göndermekle yeterince göndermemek ortada bir muvazene tesis etmek zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en çelimlü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. Cümbüş ve muayene midein video izliyor ve paylaşıyorlar. Zaten, YouTube raporlarında ayda dü milyarı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B azrailları hem de B2C tüketicileri satın hava kararlarını video sebebiyle veriyor. Videoteyp pazarlama marka ayırtındalığı oluşturur, dijital trafiği ve dönüştürme oranlarını zaitrır. Blog içeriğine gömülü videolar, B2B ve B2C mideerik pazarlama stratejilerinin yıllardır köşe taşı konumunda. Videoteyp onaylamak, içeriğinizi henüz okkalı insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabil üçüncü taraf sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal iletişim araçları kanallarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşmaya teşvik edin. Videolarınız kesik ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği ilişki çekici şekilde göndermek çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai iletişim araçları, belli başlı bir hedef kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız rabıtlantı kurmanın harika bir yoludur. Ne sosyal iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize ilişkindır. Feysbuk hala dünyanın en koca sosyal iletişim araçları platformudur. Twitter B2B azrailları ortada hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri ortada inanılmaz popülerdir. LinkedIn ise satın ittihaz döngüsünün er aşamalarında B2B azrailları ile rabıtlantı tesis etmek midein harika bir makam. Her sosyal iletişim araçları platformu farklı mideerik türlerine sahip olsa da bütünü nispeten video/fotoğraf odaklıdır. Bu nedenle mideerik oluştururken bunları sosyal iletişim araçları üzerinden kesinlikle bozmak istediğinizi her devran ayn önünde bulundurun ve buna nazaran tertip strüktürn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği midein, pazarlamacılar var olan her platformdan en kazançlı şekilde sebeplenmek midein dijital pazarlama taktiklerini kadimî uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce mevcut değildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz okkalı aktif kullanıcıya sahip. Gücük mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin indinde kesik mesaj, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Amma sosyal medyada olduğu kabil mesajlar kesik ve öz olursa ruhlu hale hasılat. Pazarlama ekipleri, salt sağlam mideaziz kesik mesaj hizmetlerinden (SMS) yahut video ve gif mideerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanılamar. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece ilişki çekici evet, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlar. Fakat, içeriğiniz hedef kitlenizin yalnızç ve ilişki kayranı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme midein şayan sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, bili görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, sağlam mesajları, reklamlar, salık bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital kol kartları kabil mideerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak bütün mideeriklerinizde tutarlı bir titrem ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi içeriğini (bağlama sayfaları, bloglar vb.) optimize eder. Sonunda, arama neticelerinda henüz yüce sıralarda ve henüz pıtrak görülür, içeriğinize seyrüsefer geriışı sağlanır. İyi SEO hatimeları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna ilişkindır. Web içeriğinizde kazançlı boşlukştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz okkalı sözcükten oluşan ifadeler) istismar etmek SEO’nuzu henüz kazançlı hale getirir, seyrüsefer ve dönüştürme konusunda henüz yüce hatimelar sağlar. Yüksek itibarlı üçüncü taraf sayfalardan uzvi ilişkilar gidermek da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri içeriğinize yönlendirmenin bir vesair yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli başlı bir ilişkiya gelen her tıklama midein ödeme strüktürlır. Arama motorları ve çoğu sosyal iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin mideerik akışlarında manzaralenir. Arama motoru pazarlama (SEM), koca bulaşık yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Mukannen anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (sağlam) ve rabıtlantı göstermesi midein arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasarımı ve pazarlama Web siteniz, umumiyetle potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla komünikasyon kurduğu ilk dokunma noktalarıdır. Harika bir web tasarımı, bütün dijital varlıkları tutarlı marka çdüzenışmasıyla tanılamatabilir. Ayrıca web sitenizi arama motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme nispetını (henüz okkalı tıklama, kaydolma, vb.) zaitrmalıdır.