Kireçlenme Ne İyi Gelir

Kireçlenme, kemiklerin ucunda mahal alan kıkırdak dokunun giderek aşınması ve yıpranması ile ortaya çıdem bir rahatsızlıktır. Giderek kötü tutumatlar gerçekleşebilir. Kemikler parçalanarak eklem içre birikmeye başlangıçlayabilir. Bu mevki vücutta iltihabi bir süreci ve sonrasında ağrı ataklarını ortaya çıayalr. 40 evetşın üstündeki bireylerde henüz zait görülür. Hatta güç abra katlanmak üzere şiddetli fiziki hareketlerde bulunan insanlarda, henüz zait rastlanmaktadır. Eklem kireçlenmesi, eklem hastalıklarının da ana nedenlerinden biridir. Kireçlenmeden diz, kalça, üzeri, bel ve başlangıçparmak eklemleri etkilenir. Evetşın artması, obezite, eklemlerin aşırı tasarrufı ve genetik yatkınlıklar riski pozitifrır. Eklem Kireçlenmesini Önlemek İçin Beslenme Önerileri Ongun gani su tüketin. Kez, eklemlere destek sağlamlar. Bu yüzden her ruz en az 8 boduç su kucakmek gerektiğini ihmal etmeyin. Suyun haricinde süt, kefir, katık üzere mürtefi kalsiyumlu besinler de, kemik sağlamlığına katkı sağlamlar. Sebzevat ve semere tüketin. Kemik sağlamlığı kucakin, vitamin ve minerallerin kararlı bir şekilde kırmızıınması önerilir. Bu yüzden vitamin ve mineral değeri mürtefi olan zerzevat ve meyveleri beslenmenize ekleyin. Evetğlı kırmızı ten tüketimini azaltın. Kırmızı ten tüketimi, hayvani proteinlerin zait havaı sonucunda idrarla alay malay kalsiyum atımını pozitifrır. Kemik sağlamlığını sıyanet etmek kucakin kırmızı ten tüketimini azaltın. Bunun yerine fasulye, mercimek, bezelye üzere protein itibarıyla servet sahibi bakliyatları beslenmenize ekleyin. Evetğlı balık tüketimini pozitifrın. Omega 3 itibarıyla servet sahibi olan evetğlı balıklar, eklem hastalıklarına karşı çok etkilidir. Hamsi, somon, orkinos üzere balık türlerinin tüketimi, kemik sağlamlığını yararlı yönde etkiler. Yeşil çay kucakin. Yeşil çay, eklem kireçlenmesinde yararlı etkilere sahiptir. Antioksidan ve anti-inflamatuar etkilere sahip olduğu kucakin, kemiklere destek olur. Hatta kireçlenmeden kaynaklanan ağrılara ve şemekkinliğe de bol hasılat. Kaide kireçlenmesini azaltmak kucakin yemeniz gerekenler; Meydana getirilen mabeyinştırmalara bakılırsa semere ve zerzevat itibarıyla servet sahibi beslenmek, kalça kireçlenmesi riskini azaltır. Bu sebzelerin keskin deşeni diallil disülfitindir. Elma, muz, armut, şeftali, kavun, üzüm ve kuru meyveler, soğan, pırasa ve zerrinmsak üzere sebzeler kalça kireçlenmesi riskini azaltır.

kireçlenme ne iyi gelir

Etiketler: ,,,,

admin

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.